Використання комп'ютерних технологій в логопедичній роботі з вихованцями будинку дитини.

Комп'ютери та комп'ютерні технології стійко увійшли у життя дорослих та дітей, стали одним із потужних засобів навчання та поліпшення його якості.

Учителі - логопеди будинку дитини не лише не залишилися осторонь цього процесу, але й активно включилися в нього, використовуючі ІКТ у своїй практиці. Цей метод корекційної роботи дає змогу учням не лише значно покращити мовний рівень, але й сприяє розкриттю особистості дитини, розвитку її пам'яті, уваги, мислення. Він також впливає і на формування почуттів малюків та вольових рис їх характеру, на прояви ініціативи та творчості.

В логопедичних кабінетах установи зібрані різноманітні комп'ютерні програми та ігри лексичної, граматичної, фонетичної та сенсорної спрямованості для дітей раннього та дошкільного віку. Логопеди використовують їх як органічну частину логопедичних занять для розширення можливостей роботи з наочним матеріалом, для забезпечення диференційованого підходу до навчання, для розвитку уваги та пам'яті дітей, для стимулювання їх мовленнєвих здібностей.

Цікавість до комп'ютерних  ігор у деяких малюків така велика, що вони полюбляють повертатись до одних і тих же вправ знову і знову. Особливо цінним є те, що гра дозволяє повторювати необхідні дії, доки дитина не перетворить свої уміння у стійкі навички. Стимулює дітей і те, що гра, як правило, відбувається під веселу музику, голосові та звукові імітації (шуми природи, гудки транспорту, шелестіння паперу і т.і.) Можливість бачити на екрані результати своїх дій підтримує постійний інтерес дитини до роботи, бажання постаратися та вимовити чи зробити щось краще та точніше.

Кожен учитель - логопед обирає для себе те, що є для нього та певного контингенту його учнів найприйнятнішим, бо добре розуміє, що систематичне використання комп'ютерних технологій робить заняття привабливими, стимулює зацікавленість, налаштовує на позитивний результат.